Indimellem er det sundt at høre det vi allerede ved, sagt med nogle andre ord. Og det var præcis hvad der skete da Leadkompagniet mødte nudging-eksperten.
Gør det nemt for dine kunder at vælge dig og dine ydelser.
Eksempelvis ved at ”pakke” dine ydelser, så det er nemt at vælge en samlet løsning, og giv kunden tre eller fem valgmuligheder
Band Wagon effekten gælder stadig og det betyder at vi i mange situationer gerne vil være sikre på, at andre før os har valgt dette produkt, denne ydelse eller denne leverandør.
Skab trygheden med testimonials eller med udsagn a’ la ”andre med din udfordring har valgt…”
Beslutningsmøder om strategiske beslutninger ligger godt først eller sidst på ugen, og de mindre afgørende ligger bedst i midten af ugen.
Gør dine budskaber tydelige og overvej om den lange velmenende mail skal forkortes eller måske opdeles i flere mindre teksttunge mails.
Alt efter kontekst, kan du overveje om du kan anvende andre elementer end ord i en mail. Hvad med billeder, små grafiske markører i dine tekster eller ved din messestand?
Nudging eksperten hedder Lena Hellström og du se hendes hjemmeside ved at klikke her. https://nudgecase.dk
© 2024 Leadkompagniet Aps – Designet af Aveo web&marketing