Kanvas lever og kanvas virker, og kanvasarbejde i B2B salget er afgørende for at opnå organisk og bæredygtig vækst.
Hos Leadkompagniet tror vi på, at nøglen til succes ligger i vores mantra: ordentlighed. Det, vi gør, gør vi ordentligt. Det afspejles blandt andet i vores omhyggelige forberedelser i processen med at gå fra lead til loyale kunder.
De fleste af vores salgsspecialister har mere end 20 års erfaring med B2B salg, så de er bestemt klar til at lukke salget når muligheden opstår, men vi følger principperne i “Know Like Trust Buy”modellen, hvor vi oftest, først skal lære kunden at kende, opbygge tillid til din virksomhed og services inden kunden er klar til at lægge en opgave hos jer.
Vi anvender gerne dit CRM system, men har du ikke dit eget, opretter vi et HubSpot CRM til dig. Her registreres og planlægges alle aktiviteter.
Fordi du har adgang til systemet giver det ikke blot vigtig værdi i processen, det skaber også 100% gennemsigtighed i forhold til dig og de øvrige fra din virksomhed der er involveret i projektet.
Kontakt os, hvis vi skal hjælpe med organisk vækst i gode kunder.
30 – 50 % af potentialet i messe-leads tabes på gulvet, fordi der ikke følges ordentligt op.
Derfor har Leadkompagniet udviklet to modeller, som sikrer bedre opfølgning af jeres dyrt indsamlede messeleads.
Helt ærligt, får I virkelig nok ud af jeres messeaktiviteter?
Vi kan også påvirke jeres kunder og leads inden messen, men kontakt os, og lad os få en snak om hvordan vi kan tilpasse Leadkompagniets messemodeller til jeres situation og behov.
Annoncer og aktiviteter på Google, Facebook, LinkedIn går under kategorien inbound, og har til formål at få flere besøgende til virksomhedens hjemmesider og landingpages, for via de kanaler at skabe interesse, tilbyde whitepapers, underbygge kendskab og tillid til virksomheden og de relevante ydelser, hvilket jo optimalt set afsluttes med et salg til de berørte leads.
Tanken om at kunderne kommer af sig selv, er naturligvis besnærende, men hvornår har du sidst kigget nøgternt på jeres reelle udbytte ved investering i inbound?
Virkeligheden for mange er, at de mange leads sjældent resulterer i et samarbejde. Alt for mange virksomheder oplever at få alt for lidt ud af den tid og de penge der investeres i indbound indsatsen.
”Mennesker handler med mennesker” er ikke opfundet til lejligheden, men et udtryk for at i sidste ende, så træffer kunden sin købsbeslutning på grund af den interpersonelle oplevelse man har haft, og den følelse af imødekommelse, forståelse og tillid der er opbygget ved den direkte dialog mellem kunden selv, og det eller de mennesker kunden har mødt hos den potentielle leverandør.
Naturligvis kan vi nå langt med en online- og mailstruktur der udover de relevante USP’ere, også arbejder med de relevante ESP’ere. Men en samtale mellem mennesker, et møde på teams og et godt gammeldags fysisk møde hvor man mødes ansigt til ansigt, er stadig det bedste grundlag for et langvarigt samarbejde.
Vores erfaring er, at mange virksomheder ikke følger struktureret og ordentligt op på de inbound leads der lander på bordet. Det betyder tabte muligheder og tabt omsætning.
Lad Leadkompagniet håndtere jeres inbound leads. Enten som det eneste fokus, eller som en del af vores generelle arbejde som jeres eksterne skalerbare salgsafdeling.
Kontakt os, for at høre hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed, med at få langt mere ud af jeres inbound investering.
Leadkompagniets analysemodeller er designet til at bringe værdi til din langsigtede B2B salgsindsats.
Vi tror på at den gode kundeoplevelse involverer personlig kontakt, og vores tilgang til analysearbejde følger samme filosofi. Vi har udviklet to stærke modeller, der hjælper dig med at skabe en dybere forbindelse til dine målgrupper og positionere dig som en thought leader inden for din branche.
Ved at positionere dig og din virksomhed som en der skal spørges, når man vil vide noget om din branche, så bliver du ikke blot en go to person eller go to virksomhed. I bliver også den virksomhed som kunderne i højere grad vil opsøge, når de har brug for jeres ydelser.
Vores Thought Leadership Analyse er skræddersyet til dels at indsamle relevant information om markedet, men også om respondenternes behov. Vi kombinerer vores ekspertise i B2B salg med strategisk analyse for at identificere de nøgleområder, hvor din virksomhed kan træde i karakter som thought leader.
Vi dykker ned i tendenser, udarbejder brancheanalyser og hjælper dig med at formidle dine unikke perspektiver gennem de rette kanaler.
Med denne analyse bliver du ikke bare en del af samtalen – du leder den.
Forståelse for dine kunders behov og ønsker er fundamentalt for en vellykket salgsindsats. Vores Kundeindsigtsanalyse giver dig et dybt indblik i, hvad dine målgrupper virkelig ønsker. Vi går under overfladen og identificerer de nøglepunkter, der skaber værdi for dine kunder.
Med disse indsigter kan du finjustere din salgsstrategi, udvikle produkter og ydelser, der imødekommer behovene, og opbygge langvarige relationer baseret på gensidig forståelse.
© 2024 Leadkompagniet – Designet af Aveo web&marketing