Webinar

Tips til kundefastholdelse

Torsdag den 30. maj 2024 klokken 09.00 til 09.30.
Enkle greb der giver større kundeloyalitet

Det koster typisk fem gange mere at få en ny kunde, end at fastholde en eksisterende.

Men, mange virksomheder og konsulenter taber alligevel år efter år ekstremt mange penge, fordi de er for dårlige til kundefastholdelse.

Leadkompagniet giver dig nogle lettilgængelige greb som har stor effekt på din evne til at fastholde eksisterende kunder i din virksomhed.

Det skaber ro i din produktion og understøtter den sunde organiske vækst.

Kanvas lever, kanvas virker

Torsdag den 18. april 2024 klokken 09.00 til 09.30.
Få succes med Kanvas arbejde

Leadkompagniet er specialister i B2B salg, og arbejder hver dag med kanvas salgsarbejde for vores kunder.

Nogle påstår at kanvas er død, men kanvas lever og kanvas virker.

Problemet for de fleste er at kommet igang og få fastholdt indsatsen.

Korrekt udført giver kanvas arbejdet dig et bedre markedskendskab, og naturligvis en sund og organisk vækst. 

CRM - løsninger der virker

Torsdag den 2. maj 2024 klokken 09.00 - 09.30.
Få succes med din crm løsning

Alt for mange crm projekter er aldrig blevet den succes man forventede.

Men, den rigtige crm løsning understøtter ikke bare jeres salgsarbejde på kort og langt sigt, det skaber også øget arbejdsglæde hos brugerne.

Vi gennemgår de værste fælder og de vigtigste forhold du skal have på plads inden løsningen vælges.

Vi kommer omkring afdækning af behov, valg af leverandør, integration med interne systemer og vigtigst af alt implementering og anvendelse til glæde for brugere og virksomhed.

Email i salgsindsatsen

Torsdag den 16. maj 2024 klokken 09.00 til 09.30.
Mail som bevidst salgsværktøj

Den gode kunderelation forudsætter tillid til såvel virksomhed, konsulent og produkt.

En velovervejet email strategi kan have styr betydning for såvel nye kunders lyst til samarbejde, og for værdien og længden af samarbejdet med dine eksisterende kunder

Vi kigger på hvordan forskellige kundetyper, påvirkes forskelligt af dine budskaber, og vi kigger konkret på hvordan du skaber gode og virksomme mail der understøtter jeres B2B arbejde.